07 července 2006

Už zase fotíme!

Jaké milé překvapení nás čekalo dnes ráno, když jsme našli před dveřmi do pokoje balíček. Nejdřív jsem si myslel, že jsou to reproduktory k počítači, které jsem si včera objednal. Ale odesílatel Phototronic mi napověděl, co se skrývá uvnitř. Ano, byl to můj netrpělivě očekávaný foťáček, opět plně funkční. Takže jsem pro vás hned udělal fotku domečku, ve kterém bydlíme. Ostatní fotky umístím do fotogalerie.
Jinak to vypadá, že jsem si našel práci. Včera jsem byl v agentuře, která se specializuje na dělnický práce, a hned jsem se jim upsal. Dostal jsem ochranou helmu, výstražnou vestu a pracovní boty. Jakmile budou mít nějakou práci, tak mi přes telefon sdělí v kolik a kde mám být. Takže předpokládám, že už příští týden budu někde betonovat chodník, nebo stavět garáž :-). Byla to, po třech týdnech ve Wellingtonu, první příležitost. Jakmile budu mít první pracovní den za sebou, tak se opět podělím o zážitky.


0 Comments:

Okomentovat

<< Home