24 července 2006

Zasloužená odměna

Neni nad pocit z dobře odvedené práce. Zvlášť, když jste za to patřičně odměněni. Toto je můj první šek po třímesíčním pobytu :-) (za sběr kiwi jsme byli zaplaceni hotově). Dostal jsem ho za 5 hodin a 4 doručení fish & chips ($3/hodinu a $4.50/doručení před zdaněním). Když od toho odečtete minimálě $10 za projetý benzín, tak vám zbyde tak na tři piva :-). Každý začátek je těžký, ale jakmile se mezi místními jedlíky rozkřikne, že Leo's Sea Food dováží jídlo domu, tak se snad objednávky jen pohrnou. V okamžiku, kdy budu mít alespoň 4 dovážky za hodinu, to začne být dobře placená práce.
Jelikož ale nemůžu čekat věčně, začínám zítra uklízet v nově otevřeném Fit Centru Exodus na plný úvazek. Dneska jsem byl na pohovoru a díky mým "rozsáhlým zkušenostem" v uklízení jsem byl přijat. Ale mám za to ještě míň, než Leňule za pomoc v kuchyňi. Nicméně musíme nějak vydělat na nájem a kdyžtak i na nějaký to jídlo :-).

1 Comments:

At 08 srpna, 2006 12:58, Anonymous Anonymní said...

Jen tak dál. Mop a prachovka chlapcům svědčí. Až se vrátíš, budeš ženich k pohledání. Jen ať si Tě Lenka hlídá.

 

Okomentovat

<< Home