28 července 2006

Nevíte co s penězma?

Zajděte si do nemocnice ;-). Včera jsem byl nucen takovou návštěvu podstoupit, protože se mi vrátila bolest do nohy v místech, kde jsem měl trombózu. Na internetu jsem našel nemocnici se sportovním oddělením, tak jsem usoudil, že by mi tam mohli pomoc. Telefonicky jsem se objednal na včerejšek 11:30. Prohlídka proběhla celkem rychle. Doktor se mi podíval na nohu a vyptával se, jaký jsem měl problémy v minulosti a jak se to léčilo. Po 15 minutách mi sdělil, že mi tam nepomůžou, ale že si mám dojít do Wellingtonské nemocnice, která je kousek. Napsal mi krátký doporučení, kam shrnul závěry svého šetření a poslal mě zpátky do recepce, kde mě skásli o $80. No co, aspoň jsem si s někým popovídal :-). Ve Wellingtonské nemocnici jsem se nahlásil na příjmu na ambulanci, vyplnil dva dotazníký a čekal. Potom si mě zavolala jedna pani a zeptala se mě, jestli budu mít na zaplacení přibližně $331. Letmým pohledem do peněženky jsem jí to odkýval, načež mě předala do péče zrovna přivšího doktora. Následovala několika hodinová peripetie, kdy se mě 3 doktoři střídavě vyptávali na to samý, byl jsem na ultrazvukovém vyšetření a krev mi brali na dvakrát, protože mám moc velký žíly!!! Čas mezi vyšetřeníma a vyptáváním jsem trávil sedíc ve své kóji (většina pobytu v nemocnici). Výsledek vyšetření byl opět trombóza. Poté se mi snažili vysvětlit, jak bude probíhat léčba, dostal jsem injekce na ředění krve a recept na prášky. Při odchodu v 5 hodin večer, jsem se opět zastavil na příjmu, abych vyrovnal účty. Předal jsem té milé paní seznam zákroků a vyšetření a ona si za to s úsměvem řekla o $541.15. To už jsem pochopitelně v hotovosti neměl, takže mě musela zachránit platební karta. Pak už jsem platil jen zanedbatelných $30 za léky v lékárně a tím se moje dnešní výdaje za bolavou nohu zastavily na výsi $651.15. Ale jelikož se trombóza nedá vyléčit jednou návštěvou u doktora, tak se dá předpokládat další růst.
Nechci nic přivolávat, ale ještě jsem tu neměl problémy třeba s policajtama :-), takže se pořád máte na co těšit.

3 Comments:

At 08 srpna, 2006 13:01, Anonymous Anonymní said...

Tak držím palce, aby to bylo brzo OK.
Už jsme zpátky z Tater, tak brzo pošlu na mail nějaký fotky.

 
At 27 srpna, 2006 12:43, Anonymous Anonymní said...

Ahoj.. to mi je lito, džím palce ať se ti nozka uzdravi a uz nepotrebujes pomoc tech předražených šarlatánů!!! K tomu dotaz: Proc neni tato "lecba" hraditelná cestovním pojištěním? nebo ho nemáš? díky za odpověd - přopočítala jsem si tvou útratu na koruny a vyděsila jsem se :(

 
At 27 srpna, 2006 12:54, Blogger Ondrej said...

Už je to mnohem lepší, ale bohužel se to léčí velmi dlouho, takže musím stále dojíždět na odběry krve atd. Léčba hrazená z cestovního pojištění bude, ale až zpětně. V nemocnici totiž vyžadují okamžitou platbu. Nicméně být pojištěný se určitě vyplatí, protože moje útrata za jediný den je téměř totožná s cenou pojištění na celý rok.

 

Okomentovat

<< Home