15 října 2006

Certifikovaná pokojská

Tak jako pro Ondru, tak i pro mě se stal říjen měsícem výpovědním. Po téměr třech měsicích práce (občas i “otročení”) jako pokojská, jsem se v sobotu 14.10. až nečekaně důstojně rozloučila s hotelem DUXTON.

Pátek 13.10. začal malinko nezvykle. Ráno jsem obdržela dopis, ve kterém mi bylo sděleno, že moje hodinová taxa za práci pokojské bude zvýšena. Pro ostatní pokojské to snad byla dobrá zpráva, ale se mnou-osobou, která na post pokojské rezignovala, to ani nehlo. Aby jste si udělali malý obrázek o tom, jak si v jednom z luxusnějších hotelů váží svých zaměstnanců: můj plat byl zvýšen z 11,28 na 11,56 dolarů na hodinu před zdaněním. Tedy o celé 2,5% navýšení. Pro někoho postačující, já osobně si mýslím, že tahle práce je pořád za tyhle peníze dobročinnost, ale samozřejmě záleží na luxusu hotelu. Čím víc hvězdiček hotel má, tím větší hodinovou taxu obdržíte + příplatky za víkendy.
Můj poslední den v hotelu začal jako každý jiný, i když moje nejoblíbenější supervisor-Pilar se tvářila hodně sklesle z toho, že končím. Pilar je opravdu Dáma a Žena s velkým D a Ž. Po celou dobu, kdy jsem v hotelu pracovala, byla jediná, u které můžu řici, že si váží lidí a jejich práce. A právě tahle žena udělala můj poslední den v hotelu mým nejhezčím a nejnevšednějším dnem.
V době přestávky jsem se měla dostavit do jídelny, ale proč, to mi nikdo už nesdělil. Prostě všichni tam mají být. Když jsem dorazila, všechny pokojské, supervisoři a lidé z prádelny seděli u stolů. Jen Pilar se ke mně vyřítila a řekla : Tohle je pro Tebe, budeš mi moc chybět. Než jsem cokoli stačila říct tak mě začala objímat a pusinkovat. Pak už mě jen vedla ke stolu, kde stál dort a občerstvení pro všechny a přáničko pro mě, to vše sama koupila. Holky, které se mnou pracovaly a od kterých bych nějaké rozloučení ani ve snu nečekala, se semnou až dojemně poobjímaly.
Nakonec můj poslední den v Duxtonu byl mým nejhezčím........Pilar, budeš mi taky moc chybět!!!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home