09 října 2006

Fitko trochu jinak

Je to neuvěřitelné, ale za 14 dní tomu bude přesně 3 měsíce, co jsem začal pracovat ve fitku. A jelikož nám vízum neumožňuje pracovat pro jednoho zaměstnavatele déle, než ony 3 měsíce, byl jsem nucen podat výpoveď (věřte, bránil jsem se tomu co to šlo :-)). Stalo se tak minulý pátek a od té doby mi běží 14-ti denní výpovědní lhůta. Když jsem výpoveď předával, manager se tvářil hodně přesvědčivě, že je mu to líto, ale mé důvody přijal (hlavně omezení víza, ale také plánovaná cesta na jih). Konec konců, takového dobráka, který jim tam bude dělat to co já za v podstatě dobročinnost, asi jen tak neseženou :-).
Ale to není hlavní předmět mého dnešního příspěvku. Od podání výpovědi, jako by se něco změnilo. Těch 2,5 měsíce předtím jsem se tam skoro s nikým nebavil a když, tak jsme se v podstatě jen představili a následně zdravili. Něvěděl jsem skoro nic o ostatních a ostatní nevěděli vůbec nic o mě. Akorát s jedním klukem jsem byl tak trochu kamarád, i když jsem mu nerozuměl skoro ani slovo (originál Kiwi (Maor)). S tím jsem také poprvé začal hrát pingpong krátce poté, co se ve fitku objevil pingpongový stůl. Záhy se k nám přidal ještě jeden instruktor a moje popularita začala stoupat. Včera jsem byl osloven jedním zaměstnancem z kanceláře, že o mně prý slyšel, že hraju pingpong, tak jestli bych si s ním taky nezahrál. Porazil mě, ale ne nijak výrazně, takže jsem pro něj stále ještě potenciální konkurence :-). Když jsem ke konci mé včerejší pracovní doby vynášel koš z kanceláře, začali se semnou bavit i ostatní. Opět začali tím, že o mně slyšeli, že jsem dobrý v pingpongu a začali se vyptávat odkud jsem, proč jsem přijel, jestli se mi tu líbí, jaké máme plány a podobně. Skoro to vypadá, že si tam během posledních 14-ti dnů udělám ještě nějaké kamarády. Kdyby se tam tak objevil ten pingpongový stůl třeba o měsíc dřív, jak by to asi vypadalo?

Jo a málem bych si zapomněl postěžovat! Za 5 dnů, které uplynuly od posledního příspěvku, jsem neobdržel ani jeden mail s novinkama z domova. Styďte se a koukejte to napravit, nebo žádná cena nebude ;-).

A ještě jedna poznámka na závěr. Dnes je tomu přesně 5 měsíců, co jsme přistáli na Aucklandském letišti, takže co nevidět budem v polovině naší "dovolené".

1 Comments:

At 26 října, 2006 16:11, Anonymous Anonymní said...

Za nedostatečné psaní se pokorně omlouvám. Hele, Ondro, trénuj a třeba z Tebe bude šampion Nového Zélandu.

 

Okomentovat

<< Home