13 listopadu 2006

Rozlučka s Lenem II.

Jak jsem předpovídal, tak se také stalo. Na pár dní se tu opět zastavil Len, tentokrát se svým kamarádem a spolužákem Nicolou. Celý dům jako by opět ožil a všem to trochu zlepšilo náladu. Nová firma se totiž zatím nerozjíždí podle plánu a Damien je z toho často nervózní.
Len s Nicolou dorazili minulou středu a nejdříve se ubytovali v hostelu, ale podařilo se nám je přesvědčit, že máme v pokoji místa dost pro všechny. Původně jsem očekával, že s takovou nabídkou přijde Damien, ale ten jim jen nabídl, aby přespali v kavárně (poté, co pro něj Len několik měsíců pracoval jen za ubytování a stravu). Museli jsme se trochu uskromnit v již tak skromném prostředí, ale nedělalo nám to žádné potíže. Jako poděkování připravili Len s Nicolou v pátek večeři pro všechny, kterou jsme si pořádně vychutnali na střeše (viz. Fotogalerie: Rozlučka s Lenem). Po večeři jsme vyrazili na krátkou procházku městem, spojenou s návštěvou videopůjčovny, kde se odhlasovalo sledování Matrix Revolution a Reloaded, což probíhalo opět na střeše. Nutno podotknout, že do konce jsme vydrželi jen tři :-).


V sobotu odpoledne jsem šel na svojí předposlední směnu netušíc, že se pořádá koncert a já se dostanu domů až okolo druhé hodiny ranní. Přibližně stejně dorazil i Len s Nicolou z jejich večírku. V sedm ráno mě čekalo drsné probuzení. Oba výše jmenovaní se totiž loučili a namířili si to k trajektu na jižní ostrov. Je možné, že se tam s nimi ještě setkáme, ale jelikož oni mají na cestu jen 3 týdny a my 3 měsíce, tak to moc pravděpodobné není.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home